EK-blogi

Eläinviisautta (ote kirjasta)

Animal Wisdom: Conversations From The Heart Between Animals and Their People by Wendy Van de Poll  © 2018 (Kindle Edition)

Kirjasta löytyy 30 vastaavaa eläintarinaa, kuten tämä Belle-kommunikointi alla. Ehdoton ostos eläinten ystäville ja englanninkielentaitoisille! Jokainen tarina saa luultavasti sydämen sykkyrälle ja polvet veteläksi, aivan kuten tämä suloisista suloisin ja rakastavin viesti Belle-koiralta. Muistuttaa meitä jälleen siitä, että ikävä on illuusio: me olemme energeettisesti yhtä kaikkien sielunkumppaneidemme kanssa, joka hetki… Fyysinen keho ei ole meidän todellinen tilamme, eikä maapallo ole meidän todellinen kotimme… mutta silti me elämme tässä illuusiossa vielä ihmeen tiukasti — ymmärtämättä, että rakkaamme ovat vain pienen ajatuksen päässä meistä. Aina. ;o} –L

Äiti, katsoessani sinua nyt, täältä missä olen universumissa, tahdon sinun tietävän, etten ole millään tavalla erilainen, kuin mitä persoonani oli silloin kun olin fyysisesti kanssasi.

On monia asioita, jotka tahtoisin jakaa kanssasi, mutta ensimmäisesti tahdon sinun tietävän, että olen kunnossa ja olen läsnä sinun jokapäiväisessä elämässäsi.

Katselen sinua ja näen sinut selkeästi sieltä, missä olen. Joskus kietoudun kerälle sydämeesi ja sieluusi lohduttaakseni sinua. Olen lähellä koska ikinä vain tarvitset minua. Minun suuri sieluni on osa sinua. Ole hyvä ja muista, että me olemme ikuisesti sielunkumppaneita.

Älykkyyttäni kunnioitetaan täällä kuolemanjälkeisessä tilassa, ja niin myös reiluuttani. Muistatko miten reilu olin fyysisessä olomuodossani? Tahtoisin sinun muistavan jälleen kerran, miten minä esitin itseni sinulle ja muille. Muistaessasi sen, sinun maadoittumisesi vahvistuu.

Kuten tiedät, minä olin myös rehellinen ja voimakas. Tämä maadoittuneen olemukseni ja reiluuteni kera, on minun totuuteni. Tahdon kiittää sinua, koska annoit minulle tämän lahjan. Tiesitkö sitä? Minulla ei ollut sitä ennen sinua. Mutta elämänkohtalonani oli olla kanssasi. Tarvitsin sinua. Tarvitsin sinua auttamaan minua tuntemaan itseni turvalliseksi ja luottavaiseksi.

Toivon, että ymmärrät auttavasi minua olemaan se suuri koira, jolla on kaikki nämä mainiot ominaisuudet. Minun lahjani sinulle on sama.

Koska sielumme ovat yhdistyneet, annan sinulle samaa itseluottamusta, maadoittumista, ja voimakasta itsen tuntemusta, jota kaikki kunnioittavat.  Koskemattomuus, itsetutkailu, reiluus ja itseluottamus — nämä ovat sinun sanojasi, joiden mukaan elää.

Kerroin Wendylle kaipaavasi minua, ja se onkin ymmärrettävää. Minäkin kaipaan sinua. Mutten ole kaukana. Olen edelleenkin sydämessäsi, ja muista, Olen sinun sieluasi, joten me jaamme samat ajatukset.

Tahdon sinun tietävän, että voit puhua minulle. Voit kysellä minulta kysymyksiä. Voit kirjoittaa minulle rakkauden ja arvostuksen kirjeitä.

On tärkeää kertoa tämä sinulle, koska minusta tuntuu, että sinä unohdat sen joskus. Olet täydellinen juuri sellaisena kuin olet ja rakastin jakaa elämäni kanssasi. Edelleenkin, vaikka se on erilaista.

Rakkautemme rauhassa ja sydäntemme rauhassa, ole hyvä ja muista mielesi rauha. Kurota minua kohti aina kun tarvitset tukea, ohjausta ja rakkautta.

Yhdessä olimme fyysisesti. Yhdessä olemme energiassa. Yhdessä olemme rakkaudessa. Yhdessä olemme maadoittuneissa voimissa.

Tahdon sinun tietävän, että täällä kuolemanjälkeisessä elämässä minua juhlitaan, koska menestyin niin hienosti Sielun Lupauksessani (kts. määritelmät kirjan lopusta) itselleni ja sinulle. Saavutin sen, mitä minun pitikin tietää. Saavutin sen, mitä minun piti oppia auttaakseni sinua oppimaan se sama asia.

Minut palkitaan ruhtinaallisesti siitä työstä, jonka tein.

Kiitos, Äiti. Olen ikuisesti kiitollinen, että saimme jakaa fyysisen elämän yhdessä. Katson kohti tulevaa, miten suhteemme jatkuu. Kommunikoidaan aina sydämillämme ja sieluillamme.

Reiluudessa ja luottamuksessa,

Belle