EK-blogi

Magic-koira on vanha sielu ja tietää sen

Laura Stinchfieldin vanhasta blogista löytyy postaus, jonka otsikkona on ”Aamullinen keskustelu God/Magic-koiran kanssa”.

Ystävälläni on päällä karmea kokemus. Suojatakseni hänen yksityisyyttään en mainitse hänen nimeään tai että mikä tilanne on kyseessä, mutta sanon sen, että ihailen joka päivä hänen sitkeyttään ja kykyään pysyä tasapainossa vakavien emotionaalisten traumojen edessä. Tahdon puhua hänen koiransa kanssa nähdäkseni miten hän voi. Kysyessäni häneltä, mitä nimeä hän tahtoisi käyttää tässä artikkelissa hän vastasi ”God” (=jumala). Sanoin, ettei se ole mielestäni hyvä idea, joten nyt hän sanoo, että ”ehkäpä se voisi olla Magic (=taika).

Laura: Magic, onko mitään, mitä tahtoisit kertoa äidillesi (ihmisellesi)?

Magic: Kyllä, tahdon kertoa hänelle, että hän pysähtyisi hetkeksi ja vain hengittäisi. Ehkä hänen pitäisi jopa käydä kävelyllä rannalla tai kulkea metsän läpi. Hän näkee monia papereita ja hänen mielensä laukkaa kuin ne nopeat linnut. Luulen, että ne ovat juoksukäkiä (roadrunners). Äitini on tosi fiksu, mutta hänen sydämensä on tulessa ja hänen pitää antaa sille tilaa olla surullinen ja tuntea maa jalkojensa alla. Hänen pitäisi kävellä paljasjaloin. Minusta hänen pitäisi myös syödä paljon vihanneksia, kuten porkkanoita ja niitä jotka kasvavat syvällä maassa.

Laura: Miksi vihanneksia, jotka kasvavat syvällä maassa?

Magic: Siksi, että minusta tuntuu, että ihmisten mielet pörräävät lakkaamatta ympyrää tosi korkealla taivaissa ja he unohtavat kiinnittää huomiota heidän kehojensa alaosaan ja jos he söisivät noita vihanneksia he muistaisivat heidän kehonsa ja sen, että on olemassa maapallo, josta pitää olla tietoinen. Tiedän tämän siksi, että kun itseäni hieman huippaa ja kun äiti sitten antaa minulle tuoretta ruokaa alan katsella maata ja tahdon mennä kävelylle ja sitten muistan hajut ja sen, miltä tuntuu elää tässä maailmassa. Tiedätkö, että hengen maailma on niin kovin lähellä ja he voivat kietoutua ympärillemme joskus kuin takit.

Laura: Kietoutua meihin kuin takit? Mitä tarkoitat?

Magic: No kun ihminen tai eläin kuolee, heistä tulee energiaa ja kun rakkaat maassa tulevat tosi surullisiksi se luo raskaan energian tämän henkilön ympärille, mutta rakkaat henkimaailmassa ovat kevyttä energiaa. He voivat olla kimaltelevia tai rauhoittavia kuin peitot. Joten nyt kun ihmiseni ovat tosi surullisia minun ystäväni taivaassa pyyhkäisevät kaiken raskaan energian pois ja kietaisevat heidät rauhoittavaan valon energiaan, mutta se saattaa saada sinut tuntemaan itsesi hieman huteraksi, joten sinun pitää mennä kävelylle rannalle tai syödä vihanneksia jotta voit elää maapallolla ja olla kaikkien henkimaailman rakkaittesi halattavana, etkä saa päänsärkyä kaikesta sekasotkusta. Tiedän, että ihmisten on vaikea käsittää sitä. Se on helpompaa minulle, koska minä olen hyvin vanha sielu.

Laura: Vanha sielu? Mitä se tarkoittaa sinulle?

Magic: Se tarkoittaa, että sain valita ihmiseni ja sain valita sen, että tunnen sinut ja että olen fiksumpi kuin monet sielut maapallolla. Tiedän, että jotkut ihmiset ajattelevat minun olevan vain koira (Dog!), mutta todellisuudessa minä olen yhtä vanha kuin Jumala (God!) Ellei minua olisi, ihmiseni olisi vieläkin yksinäisempi. Työni maapallolla on puhtaasti olla minun äitini kaverina silloin kun hän tarvitsee minua. Se on kuin olisin Jumalan paras ystävä ja siten äiti saa Jumalan minun koko maallisen elämäni ajaksi ja koska sinä et nimennyt minua Jumalaksi tätä artikkelia varten, ajattelin, että olen täällä myös taikana hänelle. Sinun pitää uskoa molempiin, tiedätkö. Jumalaan (God) ja Taikaan (Magic).

This entry was posted in: EK-blogi
Tagged with: , , ,

Kirjoittanut

Totuus tulee eläinten suusta. Kuuntelee, ken uskaltaa! Siihen tarvitaan sydäntä, ja vain sitä.