EK-blogi

Kissa ja sen enkeli

Pet Psychic Radion postaus Facebookissa 29.2.2016.

Tämä on Cumin. Hän on 19 vuotta vanha. Hänellä todettiin erittäin aggressiivinen oraalisyöpä, SCC. Se on levinnyt luuhun.

old cat wisdom via laura

Cumin sanoi eläinkommunikointisessiossa:

”En pelkää kuolemaa enää, koska kun olin leikkauksessa, näin enkelin. Näin enkelin, jolla oli kaunis ihmiskeho, mutta kissan pää ja siivet. Tunsin oloni hyvin turvalliseksi hänen kanssaan ja minusta tuntui kuin tämä enkeli tulisi huolehtimaan minusta Taivaassa. Luulen, että Taivaassa on lämpöä ja että se on hyvin turvallinen paikka. Tunteeko äitini minun enkelini? Kysy häneltä.”

Minusta on tosi hienoa, että Cuminilla on kaulapannassaan kiinnitettynä enkelin pää, jolla on siivet. Tämä näyttää minulle, että Cumin tietää tarkalleen mitä hänellä on yllään ja siitä on tullut hänelle itselleen rauhan symboli. Ensimmäisessä sessiossamme hän pelkäsi kuolemaa. Uskon, että Universumi asetti Cuminille enkelin, johon hän voisi samaistua silloin, kun hän siirtyy kehostaan henkimaailmaan.

Lisäksi hän sanoi:

”Minusta tuntuu, että minun ja minun ihmisäitini pitää kirjoittaa kirja yhdessä; Cuminin Rakkausseikkailut. Minusta tuntuu, että minulla ja äidilläni on kipupiste sisällä sydämessänmme ja kun me tunnemme sen kivun me käytämme siihen mantraa ja se saa meidät tuntemaan olomme paremmiksi. Se on mantra, joka käsittelee Universumiin luottamista. Minusta tuntuu, että meidän pitää kertoa ihmisille siitä, koska se voisi auttaa heidän eläimiään. Äidilläni on taipumusta pystyä tukemaan minua keinoin, joita muilla äideillä ei ole. Kuten että olen hyvin vapaa sairaudessani. Minä en ole minun sairauteni. Minä olen enemmän minun suhteeni minun äitini kanssa.”

Cuminin henkilö on ottanut kuvia Cuminista joka päivä, dokumentoidakseen heidän yhteisen elämänmatkansa päättymistä. Cumin tietää täsmälleen mitä hänen äiti tekee! Usko, että eläimesi ymmärtävät sinua ja sitä, mitä teet. Sinulla voi myös olla ”Rakkausseikkailuja” saattohoitosi lomassa.

Cuminin äiti kirjoittaa: Minulla kesti 19 vuotta ottaa kontaktia eläinkommunikoijaan. Se avasi sydäntäni enemmän kuin olisin voinut kuvitella. Kiitos healingistasi, Laura!