EK-blogi, Nostoja

Opaskoira Taivaaseen

Laura postitti jo viime vuoden puolella Facebookissa kuvan Silver-koirasta, joka kertoi, että miksi hänen oli aika lähteä Taivaaseen. Kyseessä oli ainutlaatuinen hätätapaus!

Tässä on Silver. Hän oli 6-vuotias, kuollessaan tammikuussa 2013. Taivaasta hän sanoo ihmiselleen: ”Minun piti kuolla, koska siellä oli tyttö, joka tarvitsi apua rajan ylittämisessä. Hän kuoli onnettomuudessa, eikä hän halunnut lähteä paikalta, eikä sairaalasta ja minun piti mennä hänen luokseen ja johtaa hänet taivaaseen. Sen piti olla minä, koska hän rakasti eläimiä, jotka olivat minun näköisiäni ja hän oli aina kyennyt puhumaan eläimille, mutta kukaan ei koskaan tiennyt siitä ja äiti opetti minulle tosi hyvin sen, miten kuunnella ja puhua takaisin, joten menin hänen luokseen ja autoin häntä siirtymään rajan taakse. ”

______________

Note: Koskaan ei siis voi tietää, eikä vetää johtopäätöksiä siitä, miksi eläin lähtee yllättävällä tavalla elämästämme ja särkee sydämemme. Tällä koiralla oli varsin arvokas tehtävä, joka odotti häntä. Hänestä tuli opaskoira isolla O:lla.. — Luota Universumiin – mikään ei ole koskaan elämässä sattumaa… Kaikelle, mitä ikinä tapahtuu on aina jokin (henkinen) syynsä tai tarkoituksensa. Toiset lemmikit ovat elämässämme tähdenlentoja, ja lähtevät luotamme mielestämme aivan liian pian. – Mutta he voivat tulla kyllä takaisinkin, kuten minulle kävi. Se vetää aika nöyräksi…  –L